sunnuntai 10. marraskuuta 2013

You tell me, what should i do?

Sunnuntai 10.11 ja tylsyys. Olen tässä miettinyt muutaman viikon että mitä sitä voisi alkaa tekemään. Sain onneksi koneen toimimaan elikkä se tarkoittaa sitten sitä että enemmän pitäisi alkaa kirjottelee tänne ja jakamaan teille ajatukseni ja päivästäni. Ainut vika on se että en tiedä miten ja mitä voisi sanoa. Jos minulla olisi työ tai joku muu asia, jota jakaa kanssanne olisi mukavempaa ja helpompaa. Otsikon mukaan, olen tässä miettinyt että jos etsisin jonkun "työn" , jonka saisin jo nytten niin saisin silloinkin sitä "taskurahaa" , jonka käyttää kaikkeen hömppään mitä haluankaan ja tietenkin jotain säästöön. Sillon voisin kertoo kaikkee mitä oon ostanu ja mitä meinaan ostaa ja muita ajatuksia. Mikä olisi semmoinen työ, joka olisi mukava ja jonka saisin jo nytten? Ei siis mitää huippu isoo tietenkää vielä. Itse olen ajatellut että jos kävisin kosmetologi/parturi kamjaaja koulutukset ja tekisin sitä sivubisneksenä. Mielestäni se olisi tosi kiva ja kun mä oon ihan hyväkin siinä. Minä esimerkiksi aina värjään ja leikkaan kavereitteni hiuksia mun parturikamjaaja setillä ja niistä on tullut aina tosi kivat ja ihan kuin kampaajan jäljiltä. Värjäsin ja leikkasin uude hiustyylin mun kaverille ja sen vanhemmat pitivät niistä niin paljon että pyysivät leikkaamaan kaverini pikkusiskon hiukset kanssa. Ne maksoivat jopa niistä hiuksistä vaikka en pyytänyt yhtään mitään. Sitten olen meikkaillu kavereitani aina johonkin juhliin, kuviin tai muuten vaa! Äitini sanoi kanssa että kävisin ne kurssit, sillä se olisi hyvä sivubisneksenä se kosmetologi/parturi kampaaja. Täytyy vaan odottaa vähän niin sitten voisin mutta pitäisi etsiä nytten jonku mitä voisin tehdä nytten. Mulla on tetti Coffee Houseissa ja aattelin jos siellä olisi tosi kivaa ja pärjäisin siellä oikein loistavasti niin silloin voisin kysyä että olisiko mahdollisuutta tulla töihin. Aina sitä kannattaa yrittää ja miettiä asiat positiivisesti! Kertokaa mitä mieltä olette ja jos tiedätte jotai mitä voisin alkaa tekee mistä saisin sitä "taskurahaa" ja kertokaa kanssa että jos haluatte jotain tiettyä mistä kirjottaa tai tehdä jonkun videon?
 
~Laura Pääskynen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti