tiistai 22. lokakuuta 2013

Uudet ripset ja saran kanssa viikonlopun!

Moikka!
Viime viikon lopun olin äitillä torstaista sunnuntaihin! Kiva viikonloppu oli ja uudet ihanat ripsipidennykset tuli hommattua. Mä rakastuin niihen ne ovat tosi kätevät , helpot ja kauniit ja suosittelen tosi paljon! Itse kyllä tykkään ja aijon vissiin jatkaa näitten pitämistä ja käyttää huollossa sitten kun tarvitsee. 

 Torstaina : Seikku kävi meillä ja otimme proffakuvan ja piipahettiin keskustassa.
Perjantaina : Kävin ottaa tikkakoskella nämä ripset ja sitten kävin keskustassa pari juttua hoitamas ja menin seikulle ja olin siellä loppu illan.
Lauantaina : Sara oli mulla hoidos koko päivän ja menimme ulos pariksi tunniksi. (:
Sunnuntaina : Chillailin kotona porukoitten kanssa nukuin pitkään enkä tehnyt juurikaan mitään :) 

Tässä mun facebook proffakuva , jonka otimme torstaina ja muutama kuva mitä tuli otettuu saran kanssa viikonloppuna ja musta ja mun ripsistä. (:


Lauantain heräilyy ja aamu chillailuu

                                                             Huonosti näkyvä silmäni

Ulkoiluu saran kanssa





Torkkuilua xd

                                                                      Rakas äitini:*


Ja tässä vielä yks video lauantaista kun  oltiin saran kanssa ulkona. Pahoittelut siitä että tämä loppu vähän tyhmästi , sillä akku loppu puhelimesta videon kesken. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti