lauantai 7. joulukuuta 2013

Juontajan ura vai ei?

Hei!
Torstaina oli koulussamme itsenäisyyspäivän juhla, jossa juonsin minä ystäväni Ellan kanssa! Olin juontamassa nenäpäivä show:ssa kanssa ja pidän juontamisesta tosi paljon! Minusta se on tosi kivaa ja kehuja tulee tosi paljon. Moni opettaja oli tullut sanomaan että tosi hyvin juonnan ja kysyivät että juontaisinko jokaisessa juhlassa. En nähnyt mitään syytä kieltäytyä. Opettajat olivat myös keskustelleet että minulle sopisi hyvin just joku tv ohjelman juontaja tai joku semmoinen ja suosittelivat harkitsemaan asiaa. Minusta juontaminen on tosi kivaa ja mielelläni juonnan pidän siitä tosi paljon mutta en tiedä siitä, että työksenikö sitä tekisin. Kirurgin tai ylilääkärin ura taitaa kiinnostaa enemmän. Mutta sen sitten nähdään mihin mieluiseen alaan minä päädyn. Töistä puheenollen sain juuri lastenvahti töitä! Olen huomannut, että nykyään kaikki on melkeinpä mahdollista. Hyvä niin eihän se huono asia ole. Tässä olen miettinyt että jos kaksoistutkinto olisi kiva. Eka luen ylioppilaaksi ja sitten pyrin lääketieteen. Se olisi unelmani ja tiedän, että sinne ei noin vaan päästä siksi motivaationi opiskeluun on hyvät. Eli kun kävisin lukiota samalla olisin ammattikoulussa kosmetologin alaa tai kauppis. Kirurgiksi opiskelu kestää tosi monta vuotta niin olísihan se sivubisnes siinä ihan hyvä. Mieluiten menisin ulkomaille opiskelemaan.

Lähdenpäs tästä nytten kuvailemaan Iidan ja Heidin kanssa. Kirjottelen illalla vielä jotain.
Moro! xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti